Моля за мнението ви .Правих ремонт на главата след това разбрах ,че почна да ми гори масло доста и пуши масло при палене понякой път или като и дам газ на място.Повреме на движение го няма това пушене.Преди два дена мотора започна да работи нестабилно тресене.Мислех че е бобина, но не е.Въпроса ми е дали е възможно при зацепване на агренажен ремък без фиксиращите пети да има изгорял клапан на главата.Или двете свещи да се прецакали което ме съмнява.За горенето мисля че са некачествени гумички.Благодаря предварително.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Незацепен ремък може би
Collapse
X
-
Ето как аз зацепвам ремък, ако не се сменят ролки:
1. С тънкорез отрязвам 1/2 от стария по обиколката.
2. Пъхам новия до половината и започвам постепенно да избутвам стария навътре докато опре.
3. Отрязвам стария ремък.
4. Донамествам новия до мястото, където е бил стария.
5. Превъртам двигателя 2 оборота да си дойде пак на белега.
6. Няма 6.т=>... готово!
-
Следва да премериш компресия. Ако установиш цилиндър със съществено по-ниска от останалите, налей малко масло в проблемния цилиндър и повтори измерването. Ако компресията се вдигне - сегменти. Ако не се вдигне - клапани.
Не изключвай и версията за свещи. Двете са свързани последователно с вторичната намотка на бобината и ако фиряса (прекъсне) едната и другата няма да работи. Поради това най-добре размени и свещите.Last edited by ecotronic; d.m.y г., 17:31.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Масло да речем по 0,5 - 1 куб. см.
На теория могат да изгорят клапани от неправилно сфазиране на валовете, но щеше да усетиш това, като драстична разлика в работата на мотора (липса на мощност, висок разход и пр. )
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
Comment